Проучване в 400 хотела в 49 страни изкарва на показ странните желания на посетителите им
Доставяне на мъртва мишка е една от най-странните прищевки на клиентите на хотелите по света. Проучване в 400 хотела в 49 страни изкарва на показ странните желания на посетителите им. Класация на капризите направи екип на "Новините на Нова”.
Исканията и оплакванията от клиенти не се ограничават до събуждане рано сутрин или допълнително одеяло. Супа от крокодилско месо, вана с мед и чаша вода на всеки кръгъл час през цялата нощ са само малка част от екстравагантните приумици на клиентите по света и у нас.
"Те може да са екстравагантни за нас, но за клиентите са съвсем нормални. Пиколо е разхождало кученце в определени часове, по определени дървета", разказа Мирослава Райковска, управител на хотел в София.
Куриозни са исканията за "15 краставици дневно" или "тоалетни с минерална вода". Сред фантастичните идеи е и доставянето на "чанове, които позволяват да се заспи по-бързо", а гладен клиент настоял да му бъдат сервирани единствено "десни бутчета на пиле".
"Гост искаше в стаята доста голям съд, пълен с пръст, по която да може да се разхожда, тъй като имаше особена връзка със земята", разказа още Райковска.
Клиентелата на хотелите често е недоволна от обслужването. Някои от гневните оплаквания са "чаршафите са прекалено бели" или "морето е прекалено синьо", "сладоледът е прекалено студен" и "ваната е прекалено голяма", "не успях да спя заради хъркането на приятелката си", като заради това клиентът поискал да бъде намалена цената на нощувката му в хотелската стая.
В челната десетка на оплакванията са също и "нямаше телешки стек във вегетарианското меню" или "сервитьорът е прекалено красив" и "от стаята няма изглед към морето", при положение че става въпрос за хотел в центъра на Лондон.
За своята 15-годишна практика Мирослава Райковска е видяла какво ли не и с времето нещата стават "нормални” за хотелиерите, които просто свикват с прищевките на клиентите.