Ако нарушите някои от условията, хотелът има правото да отмени резервацията ви

Шведски хотел откри как да привлича клиенти в социалните мрежи. Сигурно знаете, че обществените личности прибират солидни суми за рекламиране на определени марки на техните страници в социалните мрежи. Собственици на хотел в Стокхолм променили този вид реклама на още по-високо ниво.

 

"Нордик Лайт Хотел" в шведската столица следи личните профили на потенциалните си клиенти в мрежата, за да печели, информира БГНЕС.

 

 

Всеки, който има над 2000 приятели във Фейсбук или 100 000 последователи в Инстаграм, може безплатно да се сдобие със 7-дневна ваканция в луксозния хотел, в който нощувката струва между 350 и 400 евро.

 

В замяна вие трябва да публикувате реклами на хотела на своя профил. Ако пристъпите някои от условията, хотелът има правото да отмени резервацията ви.