Навлизането на нови онлайн пазари е част от дългосрочната стратегия на Нова Броудкастинг Груп

Водещата онлайн медийна компания в страната - Нетинфо, част от Нова Броудкастинг Груп, придоби 51% от Grabo.bg най-големия български сайт за онлайн пазаруване на популярни услуги и 51% от Trendo.bg, водещ онлайн магазин с подбрани модни колекции. Това е следващата стъпка в партньорските отношения между двете компании, след като през октомври 2014 г. Нетинфо придоби по 25% от Grabo.bg и Trendo.bg. Като част от сделката Нетинфо придоби и мажоритарния дял в Opoznai.bgнай-големия каталог за туристически локации в България, част от Grabo.bg.

 

Навлизането на нови онлайн пазари е част от дългосрочната стратегия на Нова Броудкастинг Груп и Нетинфо за разрастване и диверсифициране на онлайн бизнеса. Дигиталното портфолио на медийната група достига до над 80% от онлайн потребителите в България, а чрез сайтовете и мултимедийни платформи рекламодателите могат да достигнат до 1 милион реални потребители само за 24 часа. С придобиването на мажоритарните дялове в Grabo.bg, Trendo.bg и Opoznai.bg Нетинфо затвърждава лидерската си позиция на дигиталния пазар в България.

 

За по-малко от година и половина, след първоначалното придобиване на дялове, бизнесът на Grabo.bg и Trendo.bg отчита много добри резултати и ръст на приходите от над 50%.

 

„С тази стъпка ние заявяваме своите амбиции за развитие в т.нар. "сегмент маркетплейс". Вярваме, че най-голяма полза от това ще имат потребителите, а рекламодателите на Нетинфо ще получат още по-прецизно таргетиране на своите реклами“, коментира Христо Христов, изпълнителен директор на Нетинфо.

 

В резултат на партньорството си с водещите медийни групи Grabo.bg и Trendo.bg са подобрили значително позициите си на пазара, достигат до по-голям брой потребители и предлагат много по-голям избор на стоки и услуги на своите потребители.

 

„Ние сме изключително доволни от партньорството с Нова Броудкастинг Груп и Нетинфо и от развитието, което нашите платформи постигнаха за този период“, коментира изпълнителният директор на Grabo.bg и Trendo.bg Сребрин Ватралов.


 
Повече информация за Grabo.bg и Trendo.bg

Създаден през май 2010 г., Grabo.bg има най-голямо пазарно присъствие със своите над 100 000 регистрирани потребители. Grabo.bg работи с партньорска мрежа от хиляди различни бизнеси в цялата страна, ползвайки реклама чрез оферти с намаления за привличане на нови клиенти.
Trendo.bg е водещ онлайн магазин с подбрани колекции от модна стока за малки и големи, за дома или офиса. Всеки ден на сайта се  публикуват стотици нови продукти от популярни марки в разнообразни категории с отстъпки до 80%. Над 150 000 потребители се доверяват на сайта и обогатяват техния гардероб, дом или офис с покупка в Trendo.bg.