Изпълнителният директор на Нетинфо Христо Христов говори за един от най-успешните уеб проекти у нас на ICEEfest 2016

Изпълнителният директор на Нетинфо Христо Христов разкрива тайните зад бизнес подхода при създаването на хитови видео продукции в интернет пространството и успешното позициониране на рекламно съдържание в тях – в тазгодишното издание на ICEEfest 2016 (Фестивал за дигитален маркетинг за Централна и Източна Европа), който ще се проведе на 9 и 10 юни в Букурещ, Румъния. 

Какво стои зад успеха на първия уеб сериал за тийнейджъри у нас „Не така, брат”. Ето и някои от тайните, които издават създателите:  

– Продуцентите от 7Talents изцяло следват вкуса на потребителите, а  създаването на уеб продукции им позволява да бъдат достатъчно гъвкави, за да се адаптират към промените в търсенето и предпочитанията в движение. 

– Уеб продукциите дават на тяхната аудитория не просто епизоди, а допълнително ексклузивно съдържание – видеа зад кадър, влогове, live чатове с актьорите, видео колаборации. Епизодите на сериала са кратки, динамични и ангажиращи, а по този начин съдържанието на сериала е лесно за консумация навсякъде и в движение. 

– Актьорите в проекти като „Не така, брат” комуникират много активно с феновете, а уеб продукциите им позволяват това да се случва лесно и свободно –  за разлика от телевизионните проекти например.

– Кастингът за уеб продукциите е изключително важен, а в „Не така, брат” популярни и любими на аудиторията актьори си партнират с напълно нови лица, обещаващи таланти.  

Само за няколко месеца след старта си през април „Не така, брат” от продуцентите 7Talents се превърна в истински наръчник за оцеляване както на тийнейджъри, така и на техните родители в най-големия сайт за видеосподеляне в България Vbox7.com. Христо Христов споделя повече за търсенето и потребностите на онлайн аудиторията, продуктово позициониране на водещи брандове и специални проекти с рекламодатели. 

ICEEfest 2016 е един от най-големите фестивали, свързани с интернет, като всяка година той събира водещи марки и експерти от региона.  И през 2016 професионалисти от компании, между които Facebook, Google, Discovery и Netflix, ще споделят своя опит в областта на иновациите в дигиталната среда, маркетинг, комуникациите, рекламните технологии и много други сфери.