До този извод стигнали експерти, проучвали различни групи хора

Експерти от компания за разработване на неврокомпютърни интерфейси установиха, че пазаруването може да донесе повече удоволствие от секса. За да стигнат до това заключение, учените анализирали гама активността, генерирана от мозъка на участниците в проучването, съобщава БГНЕС.

Хората, които се отдават на шопинг, могат да бъдат разделени в две категории, категорични са експертите. В едната влизат така наречените „вдъхновени купувачи”, т.е онези, които отиват в магазина с идеята да си закупят нещо, подчертаващо тяхната индивидуалност и натура. В другата пък са потребителите, които пазаруват, за да бъдат в крак с модата или да се впишат в обкръжението си.

Поръчваш мляко, получаваш пясък: Как да търсим правата си в интернет? (ВИДЕО)

Оказва се, че мозъчната активност на „вдъхновените купувачи" в 84% от случаите показва същата картина, която се наблюдава и при хората, отдаващи се на сексуални ласки, или тези, които са победили в дадено съревнование.

Повечето хора от втората група обаче само се изтощавали физически и изпитвали умствена умора.

За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК. Там очакваме и вашите коментари.