Целта е да има разграничение между социалната мрежа и продуктите на компанията

Компанията Facebook промени логото си, така че да се различава от логото на едноименната социална мрежа, съобщиха от управителният й съвет.

"Днес, ние обновяваме бранда на компанията, за да изясним по-добре информацията за продуктите, които Facebook създава. Въвеждаме ново лого на компанията и правим разлика между Facebook и приложението Facebook, което ще запази собствената си марка", се казва в съобщението, цитирано от БГНЕС.

Снимка: Facebook

Сред основните си услуги Facebook назовава приложенията Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal и Calibra. „Тези приложения и технологии имат обща инфраструктура през годините и екипите зад тях често работят заедно“, заявиха от компанията.

Зукърбърг обяви революционни промени във Facebook, Instagram и WhatsApp (ВИДЕО+СНИМКИ)

Снимка: Facebook

Facebook добавя, че промяната на марката е начин за по-добро достигане на структурата на собственост на компанията до хора и фирми, които използват Facebook услугите за свързване, създаване на общности и разширяване на своята аудитория.

Снимка: Facebook

Компанията Facebook и едноименната социална мрежа бяха основани на 4 февруари 2004 г. от Марк Зукърбърг. Facebook е със седалище в Калифорния.

Новините на NOVA - вече и в Instagram, последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook.