Сумата е по-висока от миналата година

Над 300 млн. е похарчил българинът за подаръци и покупки по време на търговската кампания „Черен петък“. Това е с 30 млн. повече от миналата година, каза Габриела Руменова от „Ние потребителите“ в ефира на "Твоят ден" по NOVA NEWS.

Това повишение се дължи на инфлацията, поясни Добрин Иванов от Асоциацията на индустриалния капитал в България.

Руменова коментира и нереалистичните намаления. По нейни думи хората реагират, когато забележат проблем. Тя призова да се подават сигнали към съответните институции. Иванов посочи, че контролните органи са Комисията за защита на потребителя и Комисията за защита на конкуренцията. Той също апелира те да бъдат сезирани при нарушение.

Още по темата гледайте във видеото.

Новините на NOVA - вече в InstagramTwitterTelegram и Viber - последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook.