Снимка: БГНЕС
Продадени са 1 млн. дневни карти, с което жителите и гостите на София са спестили 3 млн. лева
19 милиона електронни билета са били купени в градския транспорт в София за последните две години. Това е знак, че този тип транспорт отново е предпочитан начин за придвижване в столицата, считат от Столичния общински съвет.
За същия период са продадени 1 милион дневни карти на стойност 4 лева, с което жителите и гостите на София са спестили 3 милиона лева. Най-често пътуващите с обществения транспорт в столицата използват билетите за неограничен брой превозни средства в рамките на 30 или 60 минути, отчитат от Центъра за градска мобилност.
Хартиеното билетче за метрото остава и след 1 юни
„19 млн пъти не принтирахме билети. Не се губиха часове на хората в това да търсят билетче, след което пробивайки си път с лакти, да го перфорират.
„Хората бяха слезли от градския транспорт заради COVID-19, на 5 % сме от пълно възстановяване, привличаме нови пътници", посочи още той.
Какви са условията в столичния градски транспорт?
В около 90% от автобусите в столичния градски транспорт има работеща климатична инсталация. От началото на месеца 35 автобуса, при проверка, са били със спрян климатик.
Навесът на спирка на бул. “Цариградско шосе” в София напразно подсигурява сянка, тъй като е далеч от спирката. Затова Петър търси алтернативни начини да се пази от слънцето.
„Ако може да направят разписанието по-добре, защото по всички линии се движат 2-3 автобуса един след друг и после ги няма по половин час”, споделя той.
Успяваме да подобрим разписанията, за да няма полупразни автобуси", заяви Георги Георгиев, председател на Столичния общински съвет.
Повече гледайте в репортажа.
Новините на NOVA - в Instagram, Twitter, Telegram и Viber - последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook.