Видео и снимка: Voice of America
Идеята е на компания от Тунис
Тунизийска стартираща компания обновява обувки и кожени чанти чрез добавяне на поп цвят, съобщава Voice of America. Съоснователят Шариф Заруи казва, че целта е да намали отпадъците и да вдъхнови екологичното консуматорство.
Една от най-важните цели е да промени поведението на потребителите. Дава се възможност на клиентите да поемат отговорност за своите покупки, насърчават ги да купуват продукти,
които са съобразени с околната среда, избират рециклирани продукти и избягват да купуват обувки, направено по бърз моден начин.
Елхи за смет: Рециклираща компания в САЩ подарява коледни дръвчета
Заруи в момента ръководи екип от 10 артиста, с който се надява да създаде неговата собствена марка обувки в бъдеще, използвайки само рециклирана кожа, както и разширяване на стартъпа към други държави, пише още Voice of America.
Редактор: Калин Дацов