Hell’s Kitchen и „Един за друг“ регистрираха най-високия аудиторен дял сред всички конкурентни програми в телевизионния ефир

В първата седмица от пролетния телевизионен сезон на NOVA хитовите формати на медията Hell’s Kitchen и „Един за друг“ регистрираха най-висок аудиторен дял сред зрителите в активна възраст (18-59 г.). От понеделник до сряда Hell’s Kitchen представи новите амбициозни претенденти за одобрението на шеф Ангелов и голямата награда от 100 000 лева, както и колоритните звездни участници, готови да покажат неподозирани за публиката качества. В неделя бе излъчен и ексклузивен епизод от живописния  гр. Трявна, където любимото предаване бе посрещнато от пълен площад с хора. В другите два делнични дни най-романтичното предаване „Един за друг“ ни запозна с 13 атрактивни двойки, които тази пролет ще подложат на изпитание силата на любовта си.

Според официалните пийпълметрични данни, във всяка една от шестте вечери в първата седмица, аудиторията в тази възрастова група е предпочела програмата на NOVA.

В неделя (23 февруари) е стартът на най-очакваното музикално шоу „Като две капки вода“, а в събота (22 февруари) NOVA ще излъчи съвместната благотворителна инициатива с УНИЦЕФ България – „Като две капки вода за всяко дете“. 

Редактор: Райна Аврамова