Компанията разкри повече за общото си сътрудничество с Gemius и Nielsen Atmosphere на официално събитие с партньори и клиенти
Най-голямата дигитална медийна група в страната „Нетинфо”, част от Нова Броудкастинг Груп, представи изцяло нова за българския пазар методология за измерване на съвместни рекламни кампании в телевизия и интернет. Търговският директор на „Нетинфо” Ирина Поррузиaн разкри подробности за колаборацията на компанията с водещата агенция за онлайн пийпълметрия Gemius, както и международната пийпълметрична агенция Nielsen Atmosphere. Това се случи на специално събитие, на което присъстваха представители на най-големите медия агенции, водещи компании и партньори.
Новото сътрудничество за пореден път доказва,че „Нетинфо” е абсолютен лидер по отношение на въвеждането на иновативни решения за онлайн сектора. То за първи път обединява двете метрични системи Gemius и Nielsen Atmosphere в изготвянето на анализи, а в бъдеще ще предложи нови бизнес възможности за клиентите на „Нетинфо”.
Основен акцент на събитието беше поставен върху бизнес стратегията на най-голямата дигитална медийна група в страната , ориентирана към потребителите и промените, които се случат в търсенето и потреблението. Пред партньорите и клиентите на „Нетинфо” бяха представени и успешни примери и кампании на чужди пазари, реализирани благодарение на новия тип методология.
Повече подробности може да видите на: http://www.netinfocompany.bg/presentation/SimCross
Редактор: Георги Колев