Гледайте първи сезон на поредицата всяка неделя от 18.00 ч. по KINO NOVA
“Не така, брат!“ е първият тийн уеб сериал в България и първият, който само за две години се превърна от пионер в синоним на успеха. През 2017 година проектът бе отличен с наградата “Златен чадър” от международния медиен фестивал Mediamixx, а за своите шест сезона уеб сериалът генерира над 35 милиона гледания на всички онлайн платформи и над 175 хиляди фенове. След като спечели сърцата на онлайн феновете във Vbox7.com, сега “Не така, брат!“ ще завладее и телевизионния ефир. Днес поредицата от продуцентите на 7Talents се пренася на телевизионен екран, като по 4 епизода от първи сезон ще бъдат излъчвани всяка неделя от 18.00 ч. по KINO NOVA. Преди телевизионния дебют на поредицата репортерът Драгомир Танев се срещна с екипа и актьорите на модерния сериал, които разказаха за посланията в него.
“Смятам, че “Не така, брат!“ като нещо, което никой не беше правил в България, стана нещо много харесвано и много популярно, и доказа, че такъв формат наистина може да съществува. Мотото на самия сериал или идеята, около която беше създаден, е “Бъди себе си”. Да бъдеш себе си е най-готиното нещо, защото всеки човек е уникален, а какво по-хубаво от това да бъдеш уникален?”, разказва Мино Караджов, който влиза в ролята на главния герой Мишо в тийн поредицата.
“Успехът на “Не така, брат!“ е в неизмерими пространства за нас, защото това беше първото нещо, което се осмелихме да направим в 7Talents. По-голямо, отколкото бяха изобщо представите ни”, разкрива изпълнителният продуцент Боряна Гидикова.
“Да бъдат достойни в постъпките си и да мислят какво правят. Да правят всичко възможно да не нараняват другите” – това са посланията, които отправя към тийнейджърите в сериала Надя Петрова, друга от звездите в поредицата.
“Не така, брат!“ показва, че това да бъде различен не е лошо”, смята Иван Тишев.
Не пропускайте първи сезон на най-влиятелния наръчник за оцеляване на тийнейджъри и родители - "Не така, брат!", от днес, всяка неделя, от 18.00 ч. по KINO NOVA.
Още новини за поредицата може да откриете във Facebook и Instagram.