Всеки желаещ може да подкрепи един от петимата финалисти до 3 февруари

Остават само три дни до края на онлайн гласуването за финалистите в най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп – ПРОМЯНАТА, осъществявана в партньорство с Reach for Change България. До 23.59 ч. на 3 февруари, понеделник, всеки желаещ може да подкрепи един от социалните предприемачи в шестото издание на инициативата на адрес www.nova.bg/promyanata. Тримата финалисти с най-много гласове ще продължат в последния етап на конкурса – среща с жури.

За победата тази година се борят:

Мариела Станулова и Ралица Жечева от „Академия за родители“ с платформа, която помага на всички бъдещи и настоящи родители да  отгледат здрави и щастливи деца. Така родителите могат да получат съветите, от които имат нужда – проверени, на едно място и в точния момент.

Лиляна Савова и Венета Иванова от „Академия Миротворци“, които обучават ученици и педагогически специалисти в основни техники на медиацията и създават центрове по медиация в училищата. Създават нова култура на общуване между учениците и спомагат за намаляване на агресията в училищната среда.

Ставрос Ставру и Ива Груева от „Пукльовците“ създават дигитални образователни игри, които помагат на децата да се научат да работят в екип. Заедно с героите в играта, децата решават различни екологични проблеми, а за да решат задачата им се налага да работят в екип и да обменят информация.

Невен Боянов и Ивайло Николов от „Тинузавър“ с платформа, която учи децата на програмиране, математика, физика и електроника по забавен и практичен начин. Те създават специален хардуер, софтуер и учебна методология, с които децата могат да си сглобят сами миниатюрно компютърче, а след това да го програмират.

Кунка Великова и Нина Димова от „Неща с душа“ създават образователни игри и материали, които помагат на децата да учат по-лесно и чрез игра. Особено са полезни за деца със специални потребности, които се затрудняват да усвояват учебния материал от учебниците и хартиените помагала.

Тримата финалисти, събрали най-много гласове в периода на гласуването, ще продължат в следващия етап на конкурса – среща с жури. То включва представители на Нова Броудкастинг Груп и Фондация Reach for Change, както и детско жури. Големият победител в ПРОМЯНАТА 2019/2020 ще бъде избран през февруари и ще получи безвъзмездно финансиране в размер на 30 000 лв., а вторият и третият – по 15 000 лв. Всички петима финалисти стават част от Инкубатора на ПРОМЯНАТА за период между една и пет години, в рамките на които ще получат обучения, консултации от бизнес ментори, достъп до международната мрежа от социални предприемачи на Reach for Change и медийна подкрепа, благодарение на Нова Броудкастинг Груп.

ПРОМЯНАТА е най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява за шеста поредна година в партньорство с фондация Reach for Change България. Тя цели да подобри трайно живота на децата в България, като открива мотивирани социални предприемачи и им помага да реализират по устойчив начин идеите си за по-доброто и сигурно бъдеще на българските деца. От 2014 г. досега ПРОМЯНАТА помогна на над 100 000 деца и младежи от цялата страна.