Меморандумът отразява ангажимента на двете страни в подкрепа на децата и техните семейства в България

Нова Броудкастинг Груп и УНИЦЕФ България подписаха меморандум за стратегическо партньорство. Той отразява ангажимента на двете страни да обединят усилия в подкрепа на правата и благополучието на децата в България чрез качествена и широкообхватна информация.

Документът затвърждава ползотворното сътрудничество между Нова Броудкастинг Груп и УНИЦЕФ България, които успешно реализираха редица съвместни инициативи през последните години. Една от значимите каузи, осъществена с общи усилия, бе благотворителният мини сезон на едно от най-любимите предавания в телевизионния ефир „Като две капки вода“. Общата фондонабирателна кампания постигна впечатляващ резултат – над 500 000 лева бяха събрани в помощ на три каузи. „ЗаКрила за всяко дете“, „Глас за всяко дете“ и „Най-добър старт за всяко дете“ обединиха почти 85 000 души, които станаха месечни или еднократни дарители на УНИЦЕФ. А 100 000 лева от събраната сума бе изпратена в подкрепа на пострадалите деца и семейства от опустошителното земетресение в Турция и Сирия.

„Като социално отговорна компания, Нова Броудкастинг Груп винаги е заставала зад значими каузи и инициативи в различни сфери на обществения живот на България. Щастливи сме да продължим успешното си партньорство с УНИЦЕФ България. Последното доказателство за резултата от ефективното ни сътрудничество е реализирането на благотворителния формат „Като две капки вода за всяко дете“, който постигна забележителен успех. Убедена съм, че с общи усилия бихме могли да продължим да подобряваме живота на българските деца и техните семейства“, коментира главният изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп Стефана Здравкова.      

„Новините, предаванията и свързаните с тях канали от портфолиото на Нова Броудкастинг Груп предоставят чудесна платформа за популяризиране на правата на детето. От решаващо значение е поставянето на важни теми в обществото като ранното детско развитие, превенцията и елиминирането на насилието над децата, социалното включване и приобщаващото образование за всяко дете. От името на УНИЦЕФ бих искала да изразя изключителната си благодарност за предоставените възможности. Очакваме с нетърпение да продължим стратегическо ни партньорството и да планираме нови съвместни дейности в подкрепа на по-доброто бъдеще за всяко дете“, заяви Кристина де Бройн – представител на УНИЦЕФ в България.

Нова Броудкастинг Груп и УНИЦЕФ България ще продължат ползотворното си сътрудничество и през следващата година, когато медийната и технологичната компания ще подкрепи усилията на Детския фонд на ООН да постигне устойчиви резултати, за да получат възможност децата и юношите в България да развият своя потенциал в приобщаващо и закрилящо общество.

УНИЦЕФ България работи активно, за да може всяко дете да има най-добрия старт в живота, да получи подкрепа, за да развие пълния си потенциал и да просперира, да бъде защитено от насилие, експлоатация и неглижиране, да ходи на училище, да има достъп до социална закрила и да живее без бедност, както и да живее в безопасен и устойчив климат и околна среда.

Снимки: NOVA/Лилия Йотова

Информация за Нова Броудкастинг Груп

Нова Броудкастинг Груп e една от най-големите мултиплатформени медийни и технологични компании в България, част от United Media, член на водещия телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа United Group. Развива се изключително динамично и предлага на клиентите и партньорите си голямо разнообразие от телевизионни канали, радио станции, уебсайтове, дигитални платформи и печатни медии. NOVA е новатор в програмирането и пионер в налагането на много международни формати у нас. Подкрепата на българските филми и сериали се превърна в запазена марка на компанията, а авторските уеб продукции и видео проекти допълват богатото портфолио на групата. ПРОМЯНАТА е най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп в партньорство с фондация Reach for Change Bulgaria. Тя се осъществява от 2014 г. насам и е помогнала на над 260 000 деца и младежи от цялата страна. Зад посланието “Довери се на опита” стоят утвърдени журналисти с мисията да информират обективно. Спортните канали и платформи на Нова Броудкастинг Груп предлагат достъп на зрителите и онлайн потребителите до едни от най-атрактивните първенства. Първият премиум платен спортен пакет на пазара DIEMA EXTRA осигурява богато спортно съдържание в общо 4 канала: DIEMA SPORT, DIEMA SPORT 2, DIEMA SPORT 3 и TRACE SPORT STARS, а абонаментната стрийминг платформа PLAY DIEMA XTRA гарантира неограничен достъп до каналите на живо и в HD качество.

Информация за УНИЦЕФ

Вече 77 години УНИЦЕФ работи на местата с най-тежки условия, за да достигне до най-уязвимите деца. За да спаси живота им. За да защити правата им. За да им помогне да реализират пълния си потенциал. Работим за всяко дете, навсякъде, всеки ден – в над 190 държави и територии – за да създадем по-добър свят за всеки. И никога не се отказваме.