В деня, в който CarMarket.bg става на две години, платформата поставя акцент върху важните теми, които ще бъдат на фокус през идните години

24 са месеците, които днес навършва автомобилният сайт CarMarket.bg. 24 са и кадрите в секунда, затова и погледът на сайта е насочен към видео съдържанието при представянето на новите модели.

Успехът за всеки интернет сайт се измерва в изграждането на аудитория, която да търси информираност в него. Такава е и целта на CarMarket.bg, но освен информираност по автомобилната тематика, платформата се стреми да е обективен коректив на мнение, когато става дума за проучване на всички възможности преди закупуване на нов автомобил. Сред стремежите на специализирания сайт е и това да бъде полезен със съвети за употребяваните автомобили, на които се пада огромна част от всички тези 3,1 млн. леки автомобила, които се водят на отчет в КАТ.

В деня, в който CarMarket.bg става на две години, платформата поставя акцент върху важните теми, които ще бъдат на фокус през идните години.

Безпрецедентната трансформация в автомобилния свят

На фона на безпрецедентната трансформация, през която преминава автомобилната индустрия, CarMarket.bg се намира в уникалната позиция за развитие в един от най-интересните моменти от близо 140-годишната история, в които автомобилът е този, който движи развитието на света. Защото, ако преходът от коня към автомобила е бил воден единствено от логиката на човешкото развитие, днес в уравнението са намесени сериозно и политиците, а това прави ситуацията доста интересна, но несигурна от гледната точка на производителите.

Пред редакцията стои задачата да отговори на различните начини за комуникация, които се развиват успоредно с трансформацията както на цялата индустрия, така и на потребителските навици. И под трансформация се има предвид не само преминаването към електрическа мобилност, но и ускореното развитие на технологиите, които навлизат все повече в индустрията. До 2030 г. те се очаква да носят около $1,5 трилиона допълнителен приход за световната автомобилна индустрия.

Фокус върху видео съдържание на всички платформи

Видео съдържанието е основен начин за комуникация, който редакцията на CarMarket.bg развива в посока на представянето на новите модели, появяващи се на родния пазар. Успоредно с това се набляга и на повече видео съдържание в социалните мрежи, задача, която на пръв поглед изглежда лесна, но в действителност привличането и задържането на вниманието на потребителя не и никак лесно.

Темата „Електрификация“ под формата на нов специален проект

В момента темата “електрификация” е сред най-актуалните за индустрията, затова екипът на CarMarket.bg e подготвил нов формат за представяне на електрически автомобили. Сред специалните проекти на редакцията акцент е „Опознай България с електромобил”. Целта е един задълбочен и безпристрастен поглед върху електрическата мобилност, която предизвиква крайни мнения в нашето общество. Стремежът е към обективно представяне на всички плюсове и минуси на конкретен модел, защото електромобилът далеч не е средство само за транспорт в града. Това представяне ще бъде съпроводено с полезен сторителинг, свързан с представянето на по-малко познати забележителности в страната ни, за да е съдържанието едновременно полезно и интересно.

Съдържание, което провокира интереса на потребителите

Без значение дали редакцията на CarMarket.bg пише за темите, свързани с родината ни, които предизвикват най-голям интерес, дали темата е модерното и новите тенденции, дали се анализира моментната картина на автопазара или се отправя поглед към носталгичните времена на съветското минало и колите, за които се чакаше по десетилетие, акцентът винаги е поставен върху съдържанието, което да задържи вниманието на читателя.

На този фон появата на CarMarket.bg в портфолиото на „Нет Инфо” бе повече от логично попълнение във вертикалите на най-голямата интернет компания на българския пазар.