От ЕНЕРГО-ПРО отрекоха токът да е спрян заради дребни стотинки
Детска градина остана на тъмно и студено заради задължения от 41 стотинки от лихви за просрочие. Сигнал за това ни подаде наш потребител в рубриката "Моята новина".
Потребителят е платил фактурата си по интернет. В системата на ЕНЕРГО-ПРО обаче има лихва от старо задължение от 2012 година, която не е била включена във фактурата. Токът е спрян. Тогава потребителят си плаща сметката и таксата за включване, но токът не е пуснат. Едва тогава става ясно, че има лихва от 41 стотинки, които не са били включени във фактурите му.
Служителката на ЕНЕРГО-ПРО обяснява на клиента, че ще пусне заявка за включване на тока, когато си плати въпросните стотинки.
От отдел "Обслужване на клиенти" на ЕНЕРГО-ПРО отрекоха токът да е спрян заради дребни стотинки.
„Клиентът е платил по електронен път, а при нас сумата се заверява на следващия работен ден. Става въпрос за разминаване на няколко минути”, заяви Мария Димитрова.
По думите й разговорът е воден три минути преди те да получат парите.