Шакира се включва в кампания, подкрепяща здравословния начин на живот

Колумбийската суперзвезда Шакира, която подкрепя каузата за здравословен начин на живот, се включва в кампанията „Осмели се да се чувстваш добре” на „Активиа” – най-популярната марка в портфолиото на „Данон”.
 
„Една от причините, поради които участвах в кампанията на „Активиа“ за създаването на нова телевизионна реклама, е, защото искрено вярвам, че грижата за здравето ти помага да се чувстваш добре и да изразиш това вътрешно усещане навън“, коментира Шакира по повод на партньорството.
 
Премиерата на новата телевизионна реклама бе представена в над 50 страни по целия свят на 16-и март. Ръководител на продукцията е прочутият режисьор и фотограф Jaume de Laiguana, а екипът, който стои зад рекламата, включва още носителя на награда "Оскар" – арт директора Eugenio Caballero, както и носителя на няколко награди Javier Aguirresarobe.
 
Чрез тази реклама по нов креативен подход, използващ танците като израз на начина, по който се чувстваш, се развива концепцията на „Активиа“ – „Да се чувстваш добре идва отвътре”.
 
„Вярвам, че грижата за здравето е ключът към личното благоденствие, а танцът е един от начините да изразя това усещане, че се чувствам добре отвътре и отвън“, коментира Шакира.
 
Песента избрана за саундтрак на рекламата е новата песен на певицата – „Dare (La la la)”, която е част от новия й албум „Shakira”. Самият албум ще бъде пуснат на пазара на 25-и март 2014 г. 
 
Сцените зад кадър от заснемането на новата реклама могат да бъдат намерени на  www.activia.com.
 
„Тази глобална кампания е не само първата за „Активиа“, но и първата такава за „Данон“. Ние сме горди, че имаме подкрепата на една от най-известните поп звезди като наш посланик. Няма по-подходяща личност от Шакира, която да покаже колко важно е да се чувстваш добре отвътре. Тя е най-добрият пример, че това, да се чувстваш добре отвътре, е особено важно за нейната изява като световноизвестен изпълнител“, коментира представителят на „Данон” Лука Касаура.