Успяват ли политиците да привлекат вниманието на избирателите, разказва Живко Константинов
Макар до европейските избори да остава месец и половина и кампанията да не е започнала, партиите вече запретнаха ръкави да вдигат рейтинг и да лъскат имидж. Успяват ли политиците да привлекат вниманието на избирателите, разказва Живко Константинов.
Били сме свидетели на безброй агитиращи клипове. „Борисов е неговия път обратно към властта!”, „Да докажем, че България може! ГЕРБ!”, „Сергей! Тук са идеите! И мечтите!” С това ни агитираха преди време. Месец преди вота за евродепутати на бял свят се роди и първия нов клип.
„Недей да гласуваш! Няма смисъл! Абсурд! Няма да гласувам! Всички лъжат, обещават! Направи избор - инициатива на Реформаторския блок!”
Последва бурна реакция и обвинения в плагиатство от американски клип.
„През 2014 година някой, ако си мисли, че сме криели, че сме взели за образец. Това не е „Стани богат”, нито е „Биг Брадър”! Така че ние няма да се обръщаме към някой за правата за този клип!”, категоричен е режисьорът Димитър Коцев – Шошо.
„Това, което се случи с Реформаторския блок е начин да ти обърнат внимание, пък било то и със скандал! Ако двамата с вас се съблечем голи и хукнем по центъра, ще привлечем внимание! Говорим за учебникарска кражба!”, обяснява д-р Петър Москов от Реформаторския блок.
Тепърва партиите ще се надпреварват с безброй идеи и обещания.
„Клиповете не са ли една лъжа? Клиповете са една алюзия! Както всички предизборни обещания! Както плакатите! Това е опаковката на една идея! Много е страшно, когато нямаш идея и представяш една опаковка! Това правят клиповете!”, категоричен е медийният експерт Нидал Алгафари.
Повече по темата гледайте във видеото.