34 от 50-те най-гледани предавания за март са на Нова

Нова телевизия продължава да бъде най-гледаната телевизия в страната и през март 2016 г., като отчита и висок ръст в дела от зрителската си аудитория* с цели 17%, спрямо март 2015. В същото време, втората медия, bTV, бележи спад от 6% за същия период. Сред младата и трудна за достигане аудитория (18-34), Нова отбелязва още по-значителен ръст - 25%.

 

Нова отне лидерството на основния си конкурент през есента на 2014 г., а през 2015 г. затвърди категорично лидерската си позиция на най-гледан телевизионен канал в България. Целенасоченото стратегическо управление на медийната група през последните няколко години превърнаха Нова Броудкастинг Груп в най-голямото и успешно медийно предприятие в страната с най-много зрители. Медийната група е с най-големи приходи на българския медиен пазар за миналата година, най-голям дял от зрителската аудитория* и безпрецедентни резултати на онлайн бизнеса.

 

Highslide JS
 

 

34 от 50-те най-гледани предавания за март 2016 са на Нова. Безспорен фаворит в класацията е шоуто за звездни трансформации Като две капки вода, следвано от Кошмари в кухнята, Откраднат живот, Разследване на Нова и още редица нови и утвърдени вече формати на медията, както и хитови филми, излъчени е ефира на Нова.

 

Нова отчита ръст от 11% на групово ниво (Нова Броудкастинг Груп и представляваните от нея ТВ канали) през март 2016. Дистанцията спрямо втората медийна група достига над 11.1 пункта през този месец.

 

Групи канали:

 

Нова Броудкастинг Груп и представлявани канали: Nova, Diema, Diema Family, Kino Nova, Nova Sport, FOX, FoxCrime, FoxLife, National Geographic, 24 Kitchen, Discovery Channel, AXN, TLC, Disney Channel, City TV, ID Xtra(2016)

 

БТВ Медия Груп и представлявани канали: bTV, bTV Action, bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Lady, RING, Fiesta TV, Cartoon Network, Nickelodeon(2016)

 

*Данни: Nielsen Admosphere Bulgaria, TG: 18-49, 2015 и 2016.

 

Highslide JS