Компанията разкри повече за общото си сътрудничество с Gemius и Nielsen Atmosphere на официално събитие с партньори и клиенти

Най-голямата дигитална  медийна група в страната „Нетинфо”, част от Нова Броудкастинг Груп, представи изцяло нова за българския пазар методология за измерване на съвместни рекламни кампании в телевизия и интернет. Търговският директор на „Нетинфо” Ирина Поррузиaн разкри подробности за колаборацията на компанията с водещата  агенция за онлайн пийпълметрия Gemius, както и международната пийпълметрична агенция Nielsen Atmosphere. Това се случи на специално събитие, на което присъстваха представители на най-големите медия агенции, водещи компании и партньори.

Новото сътрудничество за пореден път доказва,че „Нетинфо” е абсолютен лидер по отношение на въвеждането на иновативни решения за онлайн сектора. То за първи път обединява двете метрични системи Gemius и Nielsen Atmosphere  в изготвянето на анализи, а в бъдеще ще предложи нови бизнес възможности за клиентите на „Нетинфо”.

Основен акцент на събитието  беше поставен върху бизнес стратегията  на най-голямата дигитална  медийна група в страната , ориентирана към потребителите и промените, които се случат в търсенето и потреблението. Пред партньорите и клиентите на „Нетинфо” бяха представени и успешни примери и кампании на чужди пазари, реализирани благодарение на новия тип методология.

 Повече подробности може да видите на: http://www.netinfocompany.bg/presentation/SimCross