Премиерата на "Пееш или лъжеш" затвърди лидерството на NOVA и сложи успешно начало на втората част на есенния сезон на медията

Премиерата на най-новото забавно музикално шоу за България и Европа "Пееш или лъжеш", което за първи път събира на една сцена едни от най-популярните български звезди, нови музикални таланти и отлични имитатори, отбеляза очакван успех. Първият епизод спечели интереса на над един милион зрители в най-силните си моменти и за пореден път затвърди лидерската позиция на NOVA сред активното население. 

По темата

След като през есента на 2014 г. NOVA отне лидерството от bTV, през 2015 г. го затвърди, през пролетта и лятото на 2016 увеличи преднината си, NOVA започна есенния сезон с категоричен успех, а резултатите на най-новия формат на медията "Пееш или лъжеш" за пореден път доказват, че NOVA е безспорният лидер в телевизионния ефир, привличайки повече зрители сред различните целеви групи спрямо втората по гледаемост медия bTV. С иновативната си програмна схема през този сезон "2 в 1" и въвеждането на съвършено нов формат не само на българския, но и за европейския телевизионен пазар, NOVA отново демонстрира, че е медията, която предлага най-актуалните и атрактивни световни формати на българските зрители. 

NOVA отбелязва изключителен успех на национално ниво с първия епизод на "Пееш или лъжеш" – 31,8% от всички зрители (4+) са гледали шоуто в часовия слот (21.00 – 23.02 ч.), което е с над 25% повече от втората по гледаемост телевизия bTV. Още по-категорично е предимството на NOVA сред активното население (18-49 години) в посочения времеви интервал, което е с 87% повече спрямо втората по гледаемост медия. При по-младата и най-трудна за достигане аудитория (18-34 години), делът на зрителите на NOVA достига 41,8%, което е над два пъти повече спрямо предаванията, излъчвани по bTV в същия времеви период. 

Още от първите минути най-новото забавно музикално шоу в българския телевизионен ефир спечели над 30% от активното население в страната. Данните сочат, че интересът на зрителите към "Пееш или лъжеш" до края на предаването непрекъснато се увеличава, като в най-напрегнатите минути преди развръзката шоуто привлича над 40% от активното население, достигайки до 44.8% аудиторен дял. 

Победителят в първото предаване на "Пееш или лъжеш" Милка Татарева сполучливо успя да заблуди Любо Киров, че притежава певчески умения. Освен парична награда в размер на 3 000 лева, тя си спечели и възможността да пее в дует с него. Победителите в седемте епизода на шоуто ще имат уникалната възможност да изпълнят дуети с някои от най-популярните български звезди, които ще видим във формата – Любо Киров, Люси Дяковска, Криско, Веселин Маринов, Атанас Пенев, Маргарита Хранова и Йорданка Христова. Изпълненията ще са част от специален концерт в Новогодишната нощ по NOVA.