Новините на NOVA и публицистичните предавания продължават да са предпочитаният източник на информация

През април NOVA затвърждава лидерската си позиция пред втората по гледаемост телевизия  bTV с 27% на среднодневна база и 10 %  преднина в праймтайма  сред активното население на възраст от 18 до 49 години. NOVA убедително води и сред активното градско население и най-младата и трудна за достигане аудитория на възраст 18-34 години (53% на среднодневна база и 38% за праймтайм). Телевизията е предпочитана и сред женската аудитория на възраст от 25 до 54 години, където предимството пред bTV е 25%.

Стратегията на Нова Броудкастинг Груп да инвестира в качествени продукции на всички свои платформи, продължава да дава добри резултати, което се дължи на някои от най-успешните проекти като “Откраднат живот”, “Като две капки вода”, “София - Ден и Нощ“, “Кошмари в кухнята“ и “Аз обичам България“. Новините на NOVA и публицистичните предавания са предпочитан от активното население на възраст 18-49 години източник на информация, както в ежедневието, така и във важни за страната моменти.