Нова Броудкастинг Груп е копродуцент, а филмът ще се разпространява в киносалоните у нас благодарение на "Лента"
“Темата на “Вездесъщият” хрумна на режисьора Илиян Джевелеков преди три-четири години. Той имаше прекалено критическо отношение към собствената си памет. Много му се искаше да запомни някакви неща, които паметта изпуска. Тръгнахме от идеята да филмира какво му се случва, за да не забравя. После задълбочихме в технологичните мотиви да направиш пробив в съзнанието”, разкри сценаристът и продуцент на новия български филм Матей Константинов в “Часът на Милен Цветков”.
Темата за личното пространство и превръщат ли се новите технологии за наблюдение в бича на съвременното общество в основна в сюжета на “Вездесъщият”, който ще направи своята премиера на 10 октомври в НДК.
“Трябва да си подготвен. Минах през две години теория и малко практика. Трябва да можеш да си представиш какво ще стане, ако поставиш камери. Режисьорът Илиян Джевелеков си позволи да сложи камери със знанието на екипа. В повечето случаи се записваха някакви битови случки. Проблемът не е, че нещо се случва, а че не можеш да го приемеш”, разказа Матей Константинов за работата по сценария.
"Вездесъщият" е четвъртият български филм след "Маймуна", "Бензин", "Воевода", който се реализира със съдействието на Нова Броудкастинг Груп. Той ще се разпространява в кината от 13 октомври от Лента - марката, с която компанията навлезе на пазара на киноразпространението в България, затвърждавайки подкрепата си за качествени български продукции.
Повече новини ще откриете на уебсайта на NOVA и на официалната Facebook страница на "Вездесъщият".
Редактор: