За шести пореден път глобалната организация връчи своите награди за отличен брандинг
На тържествената церемония в Sofia Event Center беше представено и шестото официално издание на Superbrands, представящо пътя към успеха и съвременните достижения на 37 от най-силните брандове в страната, както и значимостта на техните социално отговорни каузи. Награда получи и Nova Broadcasting Group в категория "Потребителски марки". Със своя над 20-годишен опит, NOVA е изборът на младата и активна аудитория в България. Компанията е лидер на телевизионното забавление с модерен подход към съдържанието и с фокус върху зрителите. Медията предлага на своите зрители силни и независими новини и качествена публицистика, утвърдени световни формати и авторски продукции, както и селекция от хитови сериали и най-добрите филмови заглавия.
Снимки от събитието може да видите ТУК
Отличие от Superbrands, в категорията „Бизнес марки“, получи и дигиталната компания Нетинфо, част от Nova Broadcasting Group. Още от стартирането на дейността си, Нетинфо цели да покрие онлайн нуждите на своите потребители. В портфолиото на компанията влизат над 20 онлайн продукта, сред които са някои от най-известните български сайтове, като АБВ Поща, Vbox7.com, Vesti.bg, Dariknews.bg, Nova.bg, Gong.bg и други.
За втори път у нас световната брандинг организация връчи и две почетни награди. Тенис звездата Григор Димитров беше отличен с почетна статуетка за принос в промоцията на бранда България по света. Оперната прима Веселина Кацарова получи почетен приз за принос в промоцията на българската култура по света.
“Ако в най-развитите страни на Европейския съюз брандовите лидери се утвърждават десетилетия, то българските марки имат едва 10–20-годишна история. Именно по тази причина усилията за налагането им са многократно по-трудни, отколкото на техните европейски събратя по съдба. Българските брандови лидери заслужават поздравления от сърце, от душа и от разум – те са изстрадани лидерства!“, заяви проф. Боян Дуранкев, дългогодишен член на експертното жури на Superbrands Bulgaria.
“Superbrands е широка платформа за споделяне на успешно реализирани в практиката идеи в близо 90 страни по света. Със сигурност голяма част от идеите и добрите практики на бизнеса могат да бъдат ефективни и приложими и в управлението на страната. Един от главните фокуси в работата на екипа е бил най-ценният за всички нас бранд – България. За неговата промоция по света глобалната организация учреди и сега за втори път връчи двете почетни награди – на нашия изключителен млад талант Григор Димитров и на оперната прима Веселина Кацарова, определяна като мецосопран номер едно в света“ каза Мила Векова, представител на Superbrands за България.
Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 90 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands – марка, която трябва да демонстрира:
Качество. Символизира ли марката качеството на предлаганите продукти или услуги?
Надеждност. Ползва ли се с доверие брандът, поддържа ли висок стандарт на продуктите или услугите?
Различие. Добре ли е позната марката в своя сектор? Успешно ли се разграничава от конкурентите си? Притежава ли индивидуалност и ценности, които я правят уникална на пазара?
Глобалната организация Superbrands предоставя право на квалифицираните марки да участват в официалното издание за България за 2017–2018 г., както и да използват официалния символ на Superbrands в своите маркетингови комуникации, за да покажат на потребителите и на партньорите си постигнатото високо признание за отличен брандинг.
Superbrands е независима институция, фокусирана върху брандинга. Тя отличава и промотира изключителните търговски марки, които се открояват и доминират над всички останали в рамките на националния пазар. Организацията провежда конкурса за отличията Superbrands и осъществява едноименната промоционална програма, която е представена в над 90 страни. През 2005 г. България стана официален член на глобалната организация Superbrands.
За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК. Там очакваме и вашите коментари.
Редактор: