Как променихме потребителските си навици за година и половина?

Заради пандемията голяма част от обучението, животът и работата ни се преместиха в онлайн пространството. Естествено и логично – търговията по електронен път се увеличи в пъти на фона на нивата й отпреди появата на COVID-19. Как променихме потребителските си навици за година и половина? Какво съдържаше потребителската кошница преди и сега? В ефира на предаването "Социална мрежа" темата коментираха Николай Илиев, основател и изпълнителен директор на платформа за онлайн търговия, Евгени Йорданов и Христомир Витанов, собственик на електронен магазин за свещи.

По думите на Йорданов много от физическите магазини вече са само онлайн.

130 кoмпaнии ще могат бeзплaтнo дa cтapтиpaт cвoй oнлaйн мaгaзин (ВИДЕО)

От 250-300 лв. годишно средният разход на потребител е скочил на 800-900 лв. Освен това, Йорданов смята, че когато сме онлайн не пазаруваме само от един магазин, тъй като е много по-лесно да намерим една и съща стока на много места.

Христомир Витанов от своя страна сподели, че тези, които не са пазарували онлайн досега, покрай пандемията са били окуражени да опитат. Това е довело до многократно увеличение на търсенето на продукти и пазаруването в онлайн пространството.

СПАСИТЕЛНИ РЕШЕНИЯ ЗА БИЗНЕСА: Дигиталните услуги и онлайн търговията

Целия разговор гледайте във видеото.

Всички новини от NOVA NEWS гледайте в канала на телевизията във Vbox7.