За малко повече от месец има над 2 милиона гледания на видеата, свързани със сериала, а съвсем скоро 7Talents готви нови проекти

„Взехме решение да заложим на тийн уеб сериал, защото именно тийнейджърите, или поколението „Z”, са посланици на промяната, на новото мислене, на иновациите. Първият български тийн уеб сериал „Не така, брат” е създаден във формат, който изцяло посреща техните очаквания и говори на техния език”, разказва Мария Атанасова. Тя допълва, че първите шест епизода от поредицата имат над 1 милион гледания онлайн.

Мария Атанасова управлява 7Talents – първата българска компания, менажираща мрежа от потребителски канали (Multi Channel Network – MCN), която се занимава с продуциране и дистрибуция на онлайн видео. 7Talents е в портфолиото на Нетинфо, най-голямата онлайн медийна група в България, част от Нова Броудкастинг Груп.

Мария има богат опит и експертиза в дигиталния маркетинг, мениджмънт на проекти и продуциране на съдържание. Присъединява се към екипа на Нетинфо през 2012 г., а от една година е изцяло посветена на 7Talents. Ето какво разказа тя пред Vesti.bg за идеята за първия български уеб сериал „Не така, брат”, ще има ли втори сезон, както и с какви други проекти ще се отличи 7Talents съвсем скоро:

Първи уеб сериал, ориентиран към тийнейджърите, последван от сериозен медиен интерес и рекордни резултати. Но как се роди идеята за проекта? 
7Talents е първата по рода си компания в България за видео уеб продукти, така че за нас бе много важно да стартираме с уникална за българския пазар продукция. Взехме решение да заложим на тийн уеб сериал, защото именно тийнейджърите или поколението „Z” са посланици на промяната, на новото мислене, на иновациите.

Първият български тийн уеб сериал „Не така, брат” е създаден във формат, който изцяло посреща техните очаквания и говори на техния език. А неговите резултати на този етап са повече от впечатляващи – за малко повече от месец имаме над 2 милиона гледания на видеата, свързани с „Не така, брат” от официалния канал във Vbox7.com, както и лоялна аудитория, която следи всичко, свързано с продукцията в социалните мрежи. Само първите шест епизода на сериала пък събраха над 1 милион гледания.

На какъв принцип избрахте самите актьори – много ли хора се явиха на кастинг и с какво изпъкнаха именно Мино, Йоанна-Изабелла, Нади и Иван?
Направихме кастинг, на който поканихме както познати лица и изявени професионалисти, така и млади таланти, между които и напълно начинаещи актьори. Търсехме химия с персонажите, както и ентусиазъм и отношение към целия проект. Още с началото на снимките стана ясно, че сме направили и възможно най-добрия избор. И четиримата са фантастични.

Много хора се питат защо епизодите са толкова къси. Опипвате почвата или има определена причина за това решение?
Всъщност това е стандарт за уеб сериалите. У нас все още няма много подобни проекти и аудиторията тепърва си създава впечатление. Кратките епизоди позволяват те да бъдат удобни за гледане – навсякъде и по всяко време – докато пътуваме в градския транспорт, по време на междучасие в училище, на опашката в супермаркета и т.н.

Въпреки краткостта на всеки епизод, вероятно зад проекта все пак стои голям екип хора. Колко души всъщност работят по „Не така, брат”? 
Продукцията е мащабна, особено в контекста на нейната иновативност за пазара. Екипът, реализирал „Не така, брат”, е многоброен и достатъчно разнообразен и включва млади, но доказали се професионалисти от сферата на киното, телевизията и маркетинга. От самото начало проектът е подкрепен от топ рекламодатели на пазара, което не само му предостави стабилен гръб, но и показа зрялост на самия пазар, че е готов да последва най-новите световни тенденции.

Може би е рано за подобен въпрос, но мислите ли вече и за втори сезон, за вкарването на нови образи?
Успехът на първия сезон е толкова голям, че ще бъде истинско разочарование да не продължим историята. Много скоро ще обявим какви са плановете ни за развитието на сериала.

7Talents работи и по други интересни уеб проекти – първото уеб риалити „Великолепните 5”, както и една интересна поредица – комедиен уеб сериал „#Кифла”. Ще бъдат първи по рода си, но и с какво още ще се отличат?
„Великолепните 5” е първото уеб риалити в България,  което ще покаже как пет прекрасни дами променят живота си. Проектът стартира на 23 май във Vbox7.com и проследява пътуването към щастието, любовта и хармонията. Проектът ще предложи автентични емоции и преживявания не само за самите участници, но и за зрителите – дори отвъд тези, които сме виждали в телевизионните риалити формати.

Комедийният уеб сериал „#Кифла” пък ще стартира през месец юни, отново във Vbox7.com, а фокусът в него очаквано ще попадне върху един социален феномен, характерен за нашите географски ширини. И тук ще се опитаме освен да забавляваме аудиторията, да ѝ припомним през интересни сюжети послания и поуки, които невинаги са пред очите ни.

Цялото интервю четете във Vesti.bg тук.