Това съобщи председателят на Комисията за защита на потребителите....

Ще въведем нов метод за уреждане на отношенията – така наречената медиация. Това означава по-голямо доверие на потребителя към търговеца, заяви в „Здравей, България\" Веселин Златев - председател на Комисията за защита на потребителите. По думите му това означава управителят на дадена търговска верига да дава възможност за доброволен процес по решаване на какъвто и да е спор.

 

Нормално е, че в момента не всеки човек стига докрай, когато правата му са нарушени. За съжаление, все по-голям е проблемът, че потребителят не желае да се явява в съд, защото се страхува, че накрая разходите ще му излязат повече, каза Богомил Николов - директор на Асоциация \"Активни потребители\".

 

Зинаида Златанова, ръководител на представителството на ЕК в България, твърди, че ние знаем за своите права много по-скоро от европейските граждани. КЗП става все по-популярна институция, което е добре. Особено младите знаят, че имат права и ги търсят, допълни тя.