Снимка: БГНЕС
Той ще работи в тясно сътрудничество с енергийния омбудсман и с потребителските организации
ЧЕЗ подготвя създаването на Потребителски съвет с цел подобряване комуникацията с клиентите и координация при защитата на техните интереси, съобщават от компанията.
Съветът ще бъде независим орган по отношение на двете търговски дружества „ЧЕЗ Разпределение България” АД и „ЧЕЗ Електро България” АД и ще е на пряко подчинение на регионалния мениджър на ЧЕЗ за България. В него ще участват представители на компанията, на неправителствени организации и експерти. Очаква се новосформиранияТ съвет да работи в тясно сътрудничество с енергийния омбудсман и с потребителските организации.
Също така съветът ще може да дава становища в областта на електроразпределението и ще прави предложения за подобряване на обслужването.
„Смятам, че със създаването на Потребителски съвет ще можем да отговорим в максимална степен на потребностите на нашите клиенти и ще защитим техните права”, обяснява регионалният мениджър на ЧЕЗ за България Петър Докладал.
Припомняме, че на 11 март ЧЕЗ обяви за енергиен омбудсман Радослав Димитров, чиято основна функция е да проверява потребителски сигнали.