Три жалби на родините до оператора не бяха достатъчни, за да спре да се трупа абсурдната сметка

 

Починал човек продължава да получава сметки от стотици левове за телефон и кабелна телевизия. Три жалби на родините до оператора не бяха достатъчни, за да спре да се трупа абсурдната сметка. Какво се случи?  


Общо 1000 лв. за телефон и кабелна телевизия, които съпругът на Анка трупа към мобилен оператор, въпреки че е починал отдавна и договорът му е прекратен. Или поне така би трябвало.


„На 29-и януари почина мъжът ми. Отидох да подновя договора и да закрия неговия. Занесох приемниците и телефона, който също беше на негово име. Дадоха ми после, като върнах устройствата протокол, че съм ги върнала. Казаха, че всичко е уредено”, обяснява Анка Стоянова.


Анка била спокойна – мъжът ѝ официално е отписан като клиент. До месец март, когато пристига нова сметка. На негово име.  


Служителите обещали да отстранят грешката и да не трупат повече сметки на името на починалия човек. Но дошъл следващият месец и станало ясно, че обещаното не е като даденото.


„Писмо, което е 437 лева”, разказва Гинка Лозанова, дъщеря на починалия Стоян.


От притеснение възрастната жена влиза в болница. А разговорите с оператор не дават ефект. Пристига и трета сметка – за 188,80 лв.


След нашата намеса обаче системната грешка най-накрая е отстранена. От мобилния оператор ни увериха, че договорът с техния клиент е прекратен още през февруари и близките му не дължат нищо. Грешката била техническа, а притеснените наследници са получили извинения и документ, че не дължат нищо.


Повече по темата гледайте във видеото.