Снимка: gettyimages/Видео:"Ройтерс"
Те съобщиха, че „част от клиентите може да имат проблеми със свързването с услуги в световен мащаб“
По-малко от две седмици, след като системите на Microsoft бяха сринати от актуализация с грешки, която предизвика хаос за милиони хора, компанията е засегната от нов глобален срив.
Смущенията засягат електронната поща, Xbox Live и функциите на 365. Съобщенията за проблемите във вторник са се появили около 9:15 ч българско време.
We're currently investigating access issues and degraded performance with multiple Microsoft 365 services and features. More information can be found under MO842351 in the admin center.
— Microsoft 365 Status (@MSFT365Status) July 30, 2024
Уебсайтът за състоянието на услугите на Microsoft показва предупреждение за network infrastructure, която е от решаващо значение за връзката и комуникацията между потребителите, приложенията, устройствата и интернет.
Предишното прекъсване беше предизвикано от CrowdStrike, софтуерна компания за киберсигурност, но сегашният проблем не е свързан с нея на този етап.
След големия компютърен срив: Експерти предупреждават за втора вълна вреди по мрежата
„Разследваме съобщения за проблеми при свързването с услугите на Microsoft в световен мащаб. Клиентите може да се сблъскат с прекъсвания при свързване с услугите на Azure“, заяви Microsoft в публикация в X.
„За диагностицирането и разрешаването на проблема са ангажирани няколко инженерни екипа. Повече подробности ще бъдат предоставени възможно най-скоро”, допълват оттам.
Microsoft съобщи в центъра за администратори, че услугите на Azure са спрени и „част от клиентите може да имат проблеми със свързването с услуги в световен мащаб“. Azure е услуга за облачната защитна стена, която предпазва файлове, данни и други приложения.
Не изпускайте ритъма на деня! Последвайте ни в Google News Showcase