Според данни на Mediaresearch 879 000 българи са гледали централната емисия новини на Нова на 24 февруари
Първото издание на изцяло обновената новинарска емисия на Нова на 24 февруари е била най-гледаната в българския ефир за целия ден. Според данни на независимата международна пийпълметрична агенция Mediaresearch централната емисия новини на Нова е била гледана от 879 000 души, което прави 30.7% от всички българи, гледали телевизия по това време.
Сред най-атрактивната за рекламодателите аудитория (18-49) разликата е значителна – Нова е привлякла 29.8% от зрителите, гледали телевизия в този часови слот, докато конкурентът отчита 25.3% пазарен дял.
„Този успех е резултат от дългосрочната ни стратегия, усилия и инвестиции, които направихме с цел развитие на Новините на Нова през последната една година”, заяви Дидие Щосел, главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп.
„За нас резултатите от изминалата вечер са много ясен знак, че българските зрители търсят и оценяват балансиран и независим подход при отразяване на новините. Следващата ни стъпка в тази посока е развиване и налагане на още по-качественото съдържание в Новините на Нова. В същото време изненадващото решение на нашия конкурент – да замени 30 минути новини в най-гледаното време (19.00 - 23.00 ч.) с турски сериал, ще ни даде възможност за привличане на много нови зрители”, каза още Дидие Щосел.