Операторът на „Непобедимите” 2 снима Дарт Вейдър, Спайдърмен и Жената Котка специално за кампанията на шоуто
Истински Супергерои превземат от днес, 23-ти август, ефира на Нова ТВ. Това са Дарт Вейдър, Жената котка и Спайдърмен – те обаче не са част от нов холивудски сценарий, а от рекламната кампания за новия сезон на VIP Brother. В нея популярните кино образи са поставени в ситуация, която хвърля светлина върху тяхната изненадваща, неочаквана и смешна страна.
Всички те се подготвят за своето участие в Къщата, но едва ли някой си е представял, че великият Вейдър всъщност е... глезено момче, жената Котка може да бъде нескопосана, а Спайдърмен е изключително очарован и нетърпелив от идеята да замени семейната "идилия" с престой във VIP Brother. В клиповете зрителите ще открият и други колоритни образи и детайли, които не само ще ги провокират да се забавляват, но със сигурност ще ги накарат да очакват старта на новия сезон.
Любопитна подробност около кампанията е, че натоварен със задачата да „приземи” холивудските герои е един от най-известните холивудски оператори – Рос Кларксън. „Виновен” за заснемането на много от филмите с участието на Жан-Клод Ван Дам /който е негов близък приятел и кум/, той бе в България не само, за да снима рекламите за новия сезон на VIP Brother, но и заради снимките на продължението на екшъна „Непобедимите” 2.
„Това е една изключително смела, нестандартна и не на последно място – много забавна кампания. С екипа ми искахме видеата да са възможно най-близко до кино стилистиката, тъй като Супергероите са образи, познати от киното. Тук обаче зрителите ще ги видят в нови, изненадващи роли.”, споделя Рос Кларксън. Специално за снимките в България пристигнаха и автентичните облекла на Човека Паяк, Жената Котка и Дарт Вейдър.
"Всички бъдещи участници във VIP Brother имат своя публичен звезден облик. Едновременно с това обаче зрителите искат да видят и усетят техния истински човешки образ . Именно този миг на разкритие прави формата VIP Brother уникален и толкова привлекателен. Той позволява на хората да надникнат зад маската, да усетят и преживеят емоционалността на истинските хора", обобщи концепцията на рекламата Ани Ангелова, Маркетинг директор в Нова Броудкастинг Груп.
Съвсем скоро зрителите ще видят и следващите герои от рекламната кампания, като ще бъдат изненадани от още любими образи в неочаквани и неподозирани моменти и ситуации.