Това е изключително признание за нас, казват от компанията

Глобалната медийна мрежа PHD, част от Omnicom Media Group, беше отличена с престижната награда Global Media Agency of the Year, присъждана ежегодно от водещото списание в областта на маркетинга и рекламата Adweek.

 

„Това е изключително признание за нашата непрекъснато разрастваща се международна мрежа и ние бихме искали да благодарим на всички свои клиенти и партньори, както и на екипа на PHD, които превърнаха изминалата 2012 година в такъв голям успех“, заяви Майк Купър, изпълнителен директор на PHD Worldwide.

 

В края на 2012 година PHD Worldwide предприе стратегическа стъпка за засилване на присъствието на агенцията в региона, отваряйки свой офис в България. Управлението на компанията е поверено на Добринка Стойкова, която има повече от 12 години професионален опит в областта на маркетинга и комуникациите. Изпълнителен директор на PHD България е  г-жа Жанет Белберова, която има 13 години опит в областта на медиите.

 

За краткия срок от своето стъпване на пазара, PHD България обслужва Alpha Bank, мебелният гигант IKEA, Berlin Chemie, телевизионният канал AXN, Mega Disposable, AmerCom, Iso+  и други.

 

За PHD
Основана в Лондон през 1990 година като първата изключително стратегически насочена медийна агенция, PHD е доказан иноватор в комуникационното планиране и купуване в  електронните,  печатните, дигиталните, мобилните социалните и развиващите се медии. PHD е глобална мрежа с повече от 2 500 служители и клонове в над 60 страни.

 

През последните 12 месеца PHD спечeли медийното планиране на международни клиенти като Sony Ericsson, Bentley, Hayatt Hotel, SC Johnson и банковата група ANZ. PHD беше отличена със 183 награди през 2011 година, включително три Лъва от престижния международен конкурс в Кан (златен, сребърен и бронзов) и беше обявена за „Агенция на годината” във Великобритания от изданието Media Week.

 

Мрежата PHD  е част от Omnicom Media Group (www.omnicommediagroup.com)

 

За Omnicom Media Group
Omnicom Media Group е подразделението за медийни услуги на Omnicom Group, Inc. Omnicom е водеща световна компания в областта на рекламата, маркетинга и корпоративните комуникации.  Компаниите, включени в групата на Omnicom, предлагат услуги в сферата на рекламата, стратегическото медийно планиране и купуване, директния и промоционален маркетинг, връзките с обществеността и други специални комуникационни услуги на повече от 5 000 клиенти в над 100 страни. Omnicom Media Group включва мрежите за пълно медийно обслужване PHD и OMD, както и редица специализирани компании за медийни комуникации. (www.omnicomgroup.com)