1 200 000 души са гледали взривяващото изпълнение на Славин Славчев и Джо Лин Търнър

Грандиозният спектакъл на световно ниво, който предложи финалът на X Factor през изминалата вечер, събра 32.2% от зрителите в активна възраст (18-49 г.) пред малкия екран. По данни на независимата международна пийпълметрична агенция „Нилсен”, Нова e най-гледаният телевизионен канал в слота на предаването, като в същото време втората телевизия в класацията отчита дял от 23.7%.

 

За първи път на сцената на музикално шоу в българския ефир излязоха две звезди от световна величина - рок легендата Джо Лин Търнър и британската поп сензация Джеймс Артър. Победителят в третия сезон на шоуто – Славин Славчев и световноизвестният фронтмен на Rainbow и Deep Purple взривиха сцената с изпълнението си на вечния хит на Rainbow „Street of Dreams”. За броени часове тяхното изпълнение събра над 20 000 харесвания в официалната Facebook страница на шоуто и достигна до половин милион фена. 

 

Освен рекордната стойност за финала, този сезон на X Factor е най-гледаният от трите сезона на музикалното шоу, излъчени досега в България. Още по-впечатляващи са резултатите за гледанията на епизодите и отделни изпълнения от третия сезон на X Factor – над 600 000 видео гледания в NovaPlay (Google Analytics), над 4 000 000 видео гледания в официалния канал на X Factor във VBOX7.com (данни на VBOX7.com) и над 4 300 000 в YouTube (YouTube Analytics).

 

"Изключително сме щастливи с постигнатите резултати и най-вече с факта, че предложихме на българските зрители шоу на световно ниво. Приключваме най-успешния до момента телевизионен сезон – есен 2014, в който за първи път Нова беше най-гледаният телевизионен канал в страната. Готови сме за старта на пролетния сезон, където ще предложим на зрителите пет международни формата, два от които напълно нови за българския ефир”, каза Дидие Щосел, Главен изпълнителен директор на "Нова Броудкастинг Груп”.