Можем ли да се „развеждаме” лесно с мобилния оператор, коментира председателят на КЗП

„Сегашните проверки на КЗП са фокусирани върху туристите по морето. В около 10% от случаите констатираме някакви нарушения, които са свързани с укриване на информация в менютата по ресторантите, както и несъвпадение между обещаваните и реално предлаганите услуги в хотелите”, заяви в студиото на „Здравей, България” председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов.

По темата

Проверява се и качеството на алкохола, който се сервира в хотели, предлагащи услугата ол инклузив.

„Вече иззехме алкохол, който ще проверим в акредитирани лаборатории и ще видим какъв ще бъде резултатът. Туристите се оплакват и от силен шум в българските курорти по Черноморието”, добави Димитър Маргаритов.

А можем ли да се „развеждаме” лесно с мобилния оператор?

„Още един от тримата мобилни оператори от 1-ви юли е длъжен да прекратява договорите предсрочно, когато потребителят поиска това, без да му взима всички такси, които остават до края на договора. Но първият случай на такъв мобилен оператор, с който сме постигнали съдебно споразумение, е от миналата година”, добави Маргаритов.

Целия разговор гледайте във видеото.

 

Редактор: