Тя е избрана след проведена обществена поръчка

Фирмата "Малива" ООД е спечелила обществената поръчка на Централната избирателна комисия за информационната кампанията на ЦИК в социалните мрежи за изборите през март. 

Маркетинг агенцията се е наредила на първо място с 98.58 точки. ЦИК ще отдели от бюджета си 90 000 лева, за да бъде информирано обществото за изборите и през социалните мрежи. Тази сума ще бъде прибрана от "Малива" ООД, съобщава Offnews.bg и уточнява, че дружеството има само 9 "харесвания" във Facebook, прилагайки и снимка на страницата, от която е видимо точно това. 

„Тази фирма е избрана въз основа на всички критерии, обявени в обществената поръчка. Следва да се има предвид, че информацията, която ние качваме в социалните мрежи, е разяснителна и е свързана с определени изисквания, които ние поставяме”, коментира пред NOVA говорителят на ЦИК Александър Андреев.