Дискомфортът ни всъщност не е въпрос само на настроение

За много хора събуждането е най-неприятният момент от деня. Звънът на будилника напряга съзнанието им още преди да са отворили очи. Истината е, че този ежедневен стрес влияе пряко на физическото ни здраве. Всъщност дискомфортът ни въобще не е въпрос само на настроение.

Все пак утрото ни може да бъде позитивно и приятно. Необходимо е просто да  следваме някои правила, съобщава Дарик радио.

Не разкривайте рождения си ден в социалните мрежи

За начало е хубаво да се научим да планирате малко допълнително време още от сутринта. Едни 15 минути за "неочаквани затруднения" ще ни спестят много притеснения, че "изпускаме нещата от контрол и закъснявате" още преди денят да е започнал.

Сърфирането из социалните мрежи още с "пукването на зората" също отнема много от времето. Ако съумеем да го съчетаем с кафето, вероятно успешно ще спестите 20 минути.

В никакъв случай обаче не е необходимо да се отказваме от навика си. Напротив, преглед на съобщенията от приятели или платформи, които са ви интересни, е полезен, за разлика от разглеждането на служебна поща. Прегледът на работните въпроси оставете за момента, когато ще пристигнете в офиса си. Така ще си "откраднете" още няколко допълнителни минути спокойствие и ще избегнете стреса.

ПРЕДИ И СЕГА: Градове, които се промениха до неузнаваемост през годините (ГАЛЕРИЯ)

Когато стигнете в офиса поздравете любезно колегите си. Дружелюбното и приветливо отношение ще помогне да зададете добър тон на целия ден.

За да понижите стреса е полезно и да планирате деня си. Набележете ангажиментите си, започнете да ги отмятате един по един. Не разчитате нещата да се случват само благодарение на случайността. Така рано или късно с напредването на деня напрежението ще ви завладее.

Новините на NOVA - вече и в Instagram, последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook ТУК.

  1. Получавайте най-важното от деня в пощата си

    Имейл адрес