Вижте как се е стигнало до неприятната ситуация
Сервитьор удари шамар на клиент в заведение в центъра на столицата. Това се вижда на клип, който беше разпространен в социалните мрежи, заснет от потършевшия. Клиентът е поискал корекция на сметката заради таксуване на бутилка вино, която не е консумирал
„Вечерта към 12 бяхме в заведение – аз, приятелката ми и още един мой приятел. Пихме бутилка вино, хапнахме суши. Когато решихме да поискаме сметката, в нея открихме още една бутилка вино, която не сме консумирали”, разказа потърпевшият Явор Павлов.
По думите му те веднага поискали да говорят с управителя. Първоначално се появил сервитьор, който казал, че няма управител. „Докато сервитьорът беше до мен - управителят се появи зад гърба ми. Държа се грубо, удари ме няколко пъти с шапката ми по главата ми. И след това започва клипчето, което снима моята приятелка. След това извикахме полиция. Тя дойде, написаха ни предупреждение и на двата и с това приключи случката”, твърди Павлов. Той е категоричен, че ще потърси правата си и няма да с еоткаже да подаде жалба.
„Това е абсолютно грозна случка. Първо, аз изгледах четири пъти клипчето, и не можах да повярвам, че подобно нещо се случва в наш обект”, заяви собственикът на заведението Ричард Алибегов.
По думите му служителят работи за него повече от година. „Всъщност неговата длъжност е салонен управител, тоест да предотвратява подобни случки, а не да ги инициира. За тази година и половина близо – не сме имало подобни инциденти с него. Той обясни, че е бил провокиран и си е изпуснал нервите”, посочи Алибегов.
Повече гледайте във видеото.
Новините на NOVA - вече в Instagram, Twitter, Telegram и Viber - последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook.