Те съобщиха, че „част от клиентите може да имат проблеми със свързването с услуги в световен мащаб“

По-малко от две седмици, след като системите на Microsoft бяха сринати от актуализация с грешки, която предизвика хаос за милиони хора, компанията е засегната от нов глобален срив.

Смущенията засягат електронната поща, Xbox Live и функциите на 365. Съобщенията за проблемите във вторник са се появили около 9:15 ч българско време.

Уебсайтът за състоянието на услугите на Microsoft показва предупреждение за network infrastructure, която е от решаващо значение за връзката и комуникацията между потребителите, приложенията, устройствата и интернет.

Предишното прекъсване беше предизвикано от CrowdStrike, софтуерна компания за киберсигурност, но сегашният проблем не е свързан с нея на този етап.

След големия компютърен срив: Експерти предупреждават за втора вълна вреди по мрежата

„Разследваме съобщения за проблеми при свързването с услугите на Microsoft в световен мащаб. Клиентите може да се сблъскат с прекъсвания при свързване с услугите на Azure“, заяви Microsoft в публикация в X.

„За диагностицирането и разрешаването на проблема са ангажирани няколко инженерни екипа. Повече подробности ще бъдат предоставени възможно най-скоро”, допълват оттам.

„Синият екран на смъртта”: Срив в IT системите блокира работата на банки, медии и авиолинии по цял свят

Microsoft съобщи в центъра за администратори, че услугите на Azure са спрени и „част от клиентите може да имат проблеми със свързването с услуги в световен мащаб“. Azure е услуга за облачната защитна стена, която предпазва файлове, данни и други приложения.

Не изпускайте ритъма на деня! Последвайте ни в Google News Showcase

Източник: Daily Mail