Подборът на най-добрите проекти в социалната инициатива е на финала

Социалната инициатива на Нова Броудкастинг Груп и фондация Reach For Change - ПРОМЯНАТА, отново ще променя съдби. Подборът на най-добрите проекти е на финала. 

От началото на новата кампания тази година са кандидатствали над 290 проекта, като най-добрият ще получи 30 000 лева, а финансова, медийна и експертна подкрепа ще получат още четири проекта, насочени към подобряване живота на българските деца. 
 
„Има много интересни проекти. Има такива, свързани със сираци, с онкоболни деца, с ромските групи”, заяви Ани Салич, посланик на социалната инициатива. „Въпросът е, че ни се иска да не бягаме от съвременното технологично общество и технологиите, които са навсякъде. Ето защо днес ми беше интересно да чуя проекта за „Диджитъл кидс”. Проект, при който амбицията е да изведем децата от интернет, да ги върнем в семейството, на масата, за да играят игри с нас”, обясни още Ани Салич.

Вижте повече във видеото.