Зрителите отново предпочетоха програмата на NOVA с най-актуалните новини, теми, гости и коментатори, посветени на изборите

В деня на избора на "Новият първи" активното население в страната (18-49 години) отново предпочете публицистиката и Новините на NOVA, за да се информира за резултатите и събитията. Всички предавания на NOVA на 13 ноември, свързани с темата за балотажа, привлякоха по-голям брой зрители в сравнение с втората по гледаемост медия – bTV. Така NOVA за пореден път затвърди лидерската си позиция и доказа, че е предпочитаният източник на новини и актуална информация във важни за страната моменти. 


 

По темата

Извънредните емисии и удълженото издание на Новините на NOVA от 12.00 до 13.00 ч., неделният сутрешен блок "Събуди се и гласувай" и следобедните "Избори в Комбина" проследиха хода на изборния ден и най-интересното от страната и чужбина. А модерното мултимедийно изборно студио на NOVA "Новият първи", водено от най-опитната двойка  в отразяване на избори – Ани Цолова и Виктор Николаев, за пореден път спечели интереса на зрителите на възраст 18-49 години, предоставяйки данни от двете най-авторитетни социологически агенции Алфа Рисърч и Галъп. 

Над една четвърт от активното население на възраст 18-49 години проследи последните часове от изборния ден и коментарите в централните новини на NOVA и изборното студио "Новият първи", като и двете предавания водят пред втората по гледаемост медия bTV с 14%.

В допълнение най-голямата медийна компания в страната Нова Броудкастинг Груп предостави възможността на българите да следят най-интересното от изборния ден и онлайн в реално време чрез всички свои платформи – едни от най-посещаваните новинарски сайтове Nova.bg, Vesti.bg, Dariknews.bg, радио NOVA NEWS, в канала на Новините на NOVA във Vbox7.com и в YouTube, както и в социалните медии Facebook и Twitter.