На 6 юни стартира втория етап на гласуването

Близо 10 000 души посочиха предпочитаните от тях брандове в първи етап от единствената потребителска класация у нас „Любимите марки”. Кръгът отличи Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли, съобразно потребителския вот. Класацията се провежда за 14-а поредна година, а гласуването се извършва онлайн на адрес: www.mylovemarks.eu

Сайтовете Nova.bg  и Dariknews.bg продължават напред в категорията „Електронни медии“. Телевизионните канали NOVA, DIEMA SPORT и KINO NOVA пък се състезават в категорията „Телевизия”.

„Любимите марки” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин „Любимите марки” представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Следващият (втори) етап на инициативата стартира на 6 юни и ще продължи до 15 юни, включително. Класацията се провежда в три етапа. В подбраните 43 категории всеки участник има възможност да определи коя е неговата любима марка. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, е броят на подадените гласове.

Всяка година в класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” взимат участие между 30 000 и 40 000 потребители. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали. Любимите ни марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители.

Може да подкрепите всички номинации на Нова Броудкастинг Груп онлайн на адрес: www.mylovemarks.eu.