Твърдят, че са си платили сметките, но токът им е спрян
Компанията ЕНЕРГО-ПРО спря тока на много търговски обекти в Русе, а собствениците им излязоха на протест пред офиса на дружеството. Те твърдят, че са платили сметките си, но от ЕНЕРГО-ПРО са променили срока за поредното плащане и съкратили времето за това. Така търговците се оказали изненадани и без захранване.
Цветомир има хранителен магазин и днес в него тока спрял: „Имам витрина с колбаси. Всичко е тъмно, не може да се работи. При положение, че нямам и да плащам понеже съм си платил”.
Отишъл в ЕНЕРГО-ПРО да попита защо няма ток и там намерил десетки свои колеги – собственици на магазини, заведения и фризьорски салони, също без ток. По думите им оказва се, че трябва да платят още веднъж за въпросните 10 дена от 20–то до 30–то число, обаче никой не знае, не е уведомен.
Цветомир проверил в интернет страницата на ЕНЕРГО-ПРО. Там пишело, че не дължи пари. Ядосаните клиенти обясниха, че не получават хартиена фактура, от която да разберат каква е сумата, която дължат и до кога е срокът за плащане.
Управителят на ЕНЕРГО-ПРО Варна ЕООД Стефан Абаджиев обясни по телефона, че клиентите са се подвели по междинната сметка, която трябвало да погасяват. В противен случай някои от тях щели да плащат ток за 40-дневен период. Обясни още, че объркването е единичен случай.
Повече по темата ще научите от видеото.
Репортер: Олга Василева