Първият епизод от новия сезон на предаването изведе Нова на лидерска позиция

Вторият сезон на най-успешното предаване за кулинарна култура и мениджмънт "Кошмари в кухнята" се завърна триумфално в ефира на Нова, затвърждавайки лидерската позиция на медията.

 

По данни на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen ADmosphere, сблъсъкът на Шеф Манчев с проблемите в пернишки ресторант е гледан от 30.9% от всички зрители в активна възраст (18-49 години), които са били пред телевизионния екран по това време (20:58-21:56). Втората в класацията телевизия отчита дял от аудиторията от 26.9%, в същия часови интервал. "Кошмари в кухнята" отчита най-висок резултат и сред младата аудитория (18-34 години) – 30.4% от гледалите по това време са го предпочели, докато следващата телевизия събира около 26%.

 

През изминалата вечер за първи път "Кошмари в кухнята" по Нова и MasterChef по bTV се изправиха в пряка конкуренция за зрители в един и същ часови интервал (21:30-21:56). Резултатите показват категорично надмощие за предаването на Нова – 44% повече зрители в активна възраст са гледали "Кошмари в кухнята". Нова е привлякла 33.6% от гледащите телевизия в посочения интервал, докато с кулинарното предаване по bTV са останали 23.3%.

 

Ако сте пропуснали "Кошмари в кухнята" в ефира на Нова, може да гледате предаването ТУК.