Често се случва да завъртим кранчето и да чакаме 10 минути преди да се изкъпем. \"Календар\" потърси решение на проблема...

Наистина топла ли е топлата вода, която използваме вкъщи? Често се случва да завъртим кранчето и да чакаме 10 минути преди да се изкъпем. \"Календар\" потърси решение на проблема.

 

Всяка капка от студената-топла вода трупа стотинки на сметката ни. Особено ако това не се случва за първи път.

 

Ако и нашата система проявява същите симптоми, причината може да е в абонатната станция, която подгрява водата. Всяка кооперация има такава в мазето си.

 

От „Топлофикация\" обясниха, че водата, подавана към всеки блок, трябва да е с температура между 55 и 65 градуса.

 

В този случай установяваме, че показателите са в норма. В такъв случай проблемът може би е в тръбите, където топлата вода постоянно циркулира.

 

И тук следват неприятните новини. Първо тези технологични загуби са за наша сметка, а не за тази на топлофикационното дружество, тъй като тръбите в сградата са собственост на хората, които живеят в нея.

 

Второ - загубите се разпределят равномерно в сметките на всички домакинства, независимо на кой етаж живеем.

 

И двата възможни изхода от ситуацията отново ще струват скъпо - или да направим ремонт на сградната инсталация, или да си купим бойлер. И двете ще ни излязат минимум по 200 лева.

 

Колко ще платим отново от джоба си, за подмяната на тръбите – точната сметка очаквайте утре в централната емисия \"Календар\" в 19.00 часа.