Всички дружества от групата на Mediaresearch стават част от международния холдинг Nielsen

AC Nielsen Netherlands придобива 51% от акциите в MEDIARESEARCH. Това стратегическо партньорство на Mediaresearch обещава да ускори и разшири разпространението на висококачествените чешки технологии, както и да подкрепи текущите проекти на компанията, по-специално тези на чуждестранни пазари. 

 

Admosphere (UK) Ltd., собственици на която са Iain Nils Hessey Rügheimer, Vladimír Komár, Tereza Šimečková и Michal Jordan, продължава да притежава останалите 49% от акциите в Mediaresearch.
Досегашната стратегия на Mediaresearch няма да бъде променяна. В съответствие с постигнатото с новия партньор споразумение, компанията ще продължи да развива  чешките технологии, като при това ще запази фокуса на дейността си и гамата на предлаганите продукти. 

 

Стратегическото партньорство ще даде възможност на Mediaresearch, а така също на нейните настоящи и бъдещи клиенти, да работят с технологиите и продуктите на Nielsen. Двете компании имат желание да  се възползват и от синергичния ефект от партньорството, което ще позволи предлагането на нови изследвания и продукти на пазара. 

 

Всички дружества от групата на Mediaresearch, в които компанията притежава мажоритарен дял, стават част от международния холдинг Nielsen. Това са компаниите Admosphere, Adwind Software, Prime Time, Mediaresearch Slovakia и Mediaresearch Bulgaria.