Подобен алгоритъм вече се използва във Facebook

Социалната мрежа Instagram обяви въвеждането на нов алгоритъм за формиране на лична новинарска емисия. 

Още по темата

 

Новите публикации ще бъдат показвани на базата на предпочитанията на потребителя и връзката му с лицата, постващи снимки или видеа, пише БГНЕС.

 

"Ще се изненадате, че хората не се интересуват и пропускат средно 70% от съдържанието в профилите си. Предвид разрастването си Instagram все по-трудно успява да проследи всички снимки и видеоклипове, които потребителите споделят. Това означава, че често няма да видите снимка или видео, което всъщност ви интересува много повече”, обясняват от компанията.

 

Подобен алгоритъм вече се използва в социалната мрежа Facebook. Новата система за подбор на новини ще бъде въведена в следващите месеци. Досега мрежата използваше обратен хронологичен ред, за да показва новите актуализации.