Един от директорите на компанията даде интервю за Novanews.bg

Google вече блокира около 2 милиона реклами на ден, съобщи в интервю за Novanews.bg Бенджамин Фейс, управляващ директор и партньор в Business Solutions на компанията.

 

"Става дума за реклами, които подлъгват хората или правят така, че потребителите да посещават страници, които те не искат. Блокираме и реклами, които инсталират зловреден софтуер", обясни Фейс. "Искаме и заедно с останалите участници в процеса да дефинираме по-добри стандарти за качествена реклама", уточни той.

 

Още по темата

Една от причините за всички тези действия на Google са набиращите популярност разширения, които блокират всички реклами. Милиони потребители по целия свят вече са ги инсталирали и на практика не виждат нито едно платено съобщение. Това определено не се харесва и на Google и на всички сайтовете, които печелят от реклама.


Много сайтове (включително и в България) вече "отвърнаха на удара", като не позволяват достъп до съдържанието си на хора, ограничили показването на реклами. От Google пък напомнят, че ако инсталираме някое от тези разширения, скрити за нас остават и рекламите на продукти или услуги, каквито реално търсим точно в този момент.

 

Сред рекламите, които Google блокира, са такива, които изскачат на екрана, но потребителите не могат да затворят или бутонът за затваряне е твърде малък. "Блокираме и реклами, които съобщават, че телефонът ви е заразен с вирус и ви призовават да кликнете на определен линк. Става дума за наистина "лоши" реклами", уточни Фейс.

 

Що се отнася до бъдещето на дигиталния маркетинг, Фейс призна, че очаква нарастване на рекламите, създадени и предназначени за мобилни устройства. 


Бенджамин Фейс пристигна в България специално за Осмото издание на 
фестивала “Webit”. Събитието събра в София световния елит на технологичната индустрия.  В престижния форум, който продължава и днес, участват над 4 000 души от 70 държави. Освен Фейс, презентация вече изнесе и Христо Христов, изпълнителният директор на водещата дигитална медийна компания в България „Нет Инфо”. 


Повече от 1300 стартиращи фирми са кандидатствали със свои проекти за голямата награда на фестивала. Тя е 200 000 евро и ще бъде дадена на най-впечатляващата нова компания.

 

Автор: Мариана Конова