Временни приемни за жалби и въпроси към мобилните оператори бяха отворени в шест града в страната, като в София инициативата се проведе за втори път...
Временни приемни за жалби и въпроси към мобилните оператори бяха отворени в шест града в страната, като в София инициативата се проведе за втори път.
Най-честите оплаквания на гражданите са за надвишени сметки и невъзможността да прехвърлят телефонния си номер от един оператор на друг. Данните са на Комисията на потребителите.
При първата си поява приемната в София само за един ден прие над 200 жалби към мобилните оператори. Поради големия интерес приемна за оплаквания към мобилните оператори бяха открити не само в София.
Великотърновци днес също се оплакваха от надписани сметки, проблеми с пренос на номерата и автоматичното подновяване на договорите с мобилните оператори Велико Търново.
Първата жалба днес срещу един от мобилните оператори е за фактуриране на поредица от едночасови разговори и то в продължение на няколко месеца.
От комисията за защита на потребителите обясниха, че всяка жалба ще бъде проверена. Единствено не могат да се намесят в случай на автоматично подновяване на договорите с операторите.
В случай, че времето за предизвестие е пропуснато, вариантите са два – или да се оспорва договора в съда, или да се плаща още няколко месеца или години на мобилния оператор.