Временни приемни за жалби и въпроси към мобилните оператори бяха отворени в шест града в страната, като в София инициативата се проведе за втори път...

Временни приемни за жалби и въпроси към мобилните оператори бяха отворени в   шест града в страната, като в София инициативата се проведе за втори път.

 

Най-честите оплаквания  на гражданите са за надвишени сметки и невъзможността да прехвърлят телефонния си номер от един оператор на друг. Данните са на Комисията на потребителите.

 

При първата си поява приемната в София само за един ден прие над 200 жалби към мобилните оператори. Поради големия интерес приемна  за оплаквания към мобилните оператори бяха открити не само в София.

 

Великотърновци  днес също се оплакваха  от надписани сметки, проблеми с пренос на номерата и автоматичното подновяване на договорите с мобилните оператори Велико Търново.

 

Първата жалба днес срещу един от мобилните оператори  е  за фактуриране на поредица от едночасови разговори и то в продължение на няколко месеца.

 

От комисията за защита на потребителите обясниха, че всяка жалба ще бъде проверена. Единствено не могат да се намесят в случай на автоматично подновяване на договорите с операторите.

 

В случай, че времето за предизвестие е пропуснато, вариантите са два – или да се оспорва договора в съда, или да се плаща още няколко месеца или  години на мобилния оператор.