Не всяка модна агенция в България е на ниво и наистина работи с добри модели, смята бившата "Мис България"...

Думите „модел" и „Мис" станаха нарицателни, обидни и грозни в България. Това е много лошо за родния бранш, защото не трябва всички да бъдат слагани под общ знаменател, заяви в „Здравей, България" собственичката на модна агенция, бивша „Мис България" и водеща на "Съпругите" в "Станция Нова" Жени Калканджиева.

 

Дали модната агенция на арестувания за склоняване към проституция „Мистър България" Мирослав Йончев е предлагала платени ласки, Калканджиева  не коментира, защото по думите й не е запозната. За да се навлезе в такъв бизнес, най-лесно е фирма да се регистрира като модна или кастинг агенция, за да бъде легализирана, заяви Калканджиева.

 

„В България като че ли е ужасно модерно и престижно да се снимаш гола в някое списание", коментира тя.  За това помагат значително и родните медии, които по този начин слагат етикети на някоя красавица, че е модел, допълни Калканджиева.

 

За да се запази реномето на елегантната професия и да не се появяват подобни „агенции-фантоми", още преди години Калканджиева предложи да се направи Асоциация на модните агенции в България. Оказа се обаче, че повечето агенции нямат интерес.

 

„Всеки може да си направи модна агенция", заяви бившата Мис. Държавата трябва да вземе отношение, за да не страда целият моден бизнес в страната, смята Калканджиева.

 

Момичетата, които биха искали да се занимават с мода, тя посъветва първо да погледнат истинските модни списания, за да видят кои са автентичните агенции.

 

Целия разговор с Жени Калканджиева гледайте във видеото.